על שיעורי הסטודיו

מרכז”אולה” מציע מגוון שיעורים בטל שחר ובחולדה.
לעבודה מקיפה ונכונה אנו ממליצים לשלב בין השיעורים השונים.

 

שיעורי המנוי

ניתן לבחור במסלול מנוי הנוח לך:

עיצוב דינאמי
TRX
פילאטיס
פלדנקרייז
חיזוק וחיטוב הגוף
יוגה
core&stretching
קיקבוקס
גאגא
חמשת המקצבים

עיצוב דינאמי

אימון עיצוב דינמי מחזק את כל מרכיבי הכושר הגופני: שיווי משקל, כוח, קואורדינאציה, כוח מתפרץ, סבולת שרירית וסבולת אירובית-השילוב האולטימטיבי לחיזוק, חיטוב ולהאצת שריפת השומנים.

  • יום א' 20:00-21:00 (גזר)
  • יום ג' 21:10-22:00 (טל שחר)
  • יום ד' 20:45-21:45 (גזר)

TRX

אימון ה- TRX מפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות, גמישות ושרירי ליבה, ולכן הוא אפקטיבי ביותר. חוסר היציבות במהלך כל האימון גורם לשרירי הליבה שלנו לעבוד באופן תמידי במהלך האימון.

  • יום א' 21:05-21:55

פילאטיס

הינה שיטה לאימון גופני שנועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. מטרת השיטה היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות.

  • יום א' 08:00-08:55 (טל שחר)
  • יום א' 20:10-21:05 (טל שחר)
  • יום א' 19:00-19:50 (גזר)
  • יום ג' 08:30-09:25 (טל שחר)
  • יום ג' 20:10-21:05 (טל שחר)
  • יום ד' 08:15-09:10 (טל שחר)
  • יום ד' 19:45-20:40 (גזר)

פלדנקרייז

שיעור המשלב תנועתיות מפרקית עם הפעלה ממוקדת של מערך השרירים העמוקים. העמקת המודעות הגופנית, שיפור היציבה, שיכלול התנועה והקניית כלים להתנהלות גופנית יומיומית.

  • יום ה' 08:00-09:00

חיזוק וחיטוב הגוף

שיעור המשלב סיבולת לב ריאה עם עבודת כוח וגמישות. השיעור משלב שימוש באביזרי סטודיו – משקוליות, גומיות, כדורים ועוד.

  • יום ו' 08:10-09:05

יוגה

שיעורים המתאימים לנשים וגברים, הן למתחילים והן לבעלי ניסיון. שיעורים המשלבים תרגול דינמי והרפייה.

תרגול אסנות (תנוחות) בדגש על עבודה נכונה עם שרירי הליבה, תנועה זורמת נושמת ומעברים, תרגולי נשימות ומדיטציה.

  • יום ב' 08:00-09:00

core&stretching

חופש התנועתיות המפרקית, הארכת השרירים והרפייתם הם צעד חשוב בפיתוח מסוגלות יציבתית והפחתת כאבי שרירים וכאבי גב בפרט.

  • יום ד' 20:00-20:55

קיקבוקס

שיעורים עצימים המשלבים סיבולת לב ריאה עם קומבינציות תנועתיות מעולם הקיקבוקס. גמישות, כוח, יציבה, סיבולת לב ריאה בשיעור שכולו אנרגיה וקצב.

  • יום ד' 21:00-21:55
  • יום ו' 09:05-10:05

גאגא

גאגא הינה שפה תנועתית אותה פיתח אוהד נהרין במשך שנים רבות, אשר משמשת את רקדני להקת המחול “בת-שבע” כתרגול וכאימון יום יומי. במהלך השנים, התגבשה גאגא לשפה דינאמית ומתפתחת, המתאימה גם לקהל הרחב.

  • יום ב' - 09:05-10:05
  • * לא כלול במנוי

חמשת המקצבים

לכל מי שמפעמת בו התשוקה לנוע ולרקוד את הריקוד האישי של עצמו, להתחבר לגוף ולנפש, ליצירתיות ולספונטניות, לפתוח את הלב, להשתחרר, לנשום ולהתבטא להירגע ולשמוח .

שיעורי ריקוד ותנועה חופשית בשיטת חמשת המקצבים .

חמשת המקצבים – שיטת תנועה וריקוד פשוטה ויצירתית המאפשרת הקשבה, מודעות, שחרור ומדיטציה דרך מקצבים שונים.

לכל מקצב אנרגיה, איכות ותנועה אחרת. כאשר אנו רוקדים גל המקצבים, אנחנו מתחברים לחלקים שונים בעצמנו ומבטאים את עצמנו במלואנו.

מתאים לנשים וגברים בכל הגילאים אין צורך בניסיון קודם בריקוד.

המנחה: ענת תמיר – MA בתרפיה ביצירה והבעה,מנחה קבוצות בתנועה ומורה מוסמכת לשיטת חמשת המקצבים .

 

  • יום ג' 10:30-12:30
  • *לא כלול במנוי